2013. május 1., szerda

Hogy néz ki a halál?

/Kicsit megkésve, de hoztam az ígért blogbejegyzést, és az elméletem a halálról és hát annak kinézetéről. Na meg hoztam egy szövegem részletét, de az majd csak a végén lesz./



    Rengeteg elmélet kering arról, hogy is néz ki a halál. Mindenkinek a fekete köpenyes, kaszás csontváz jut róla eszébe, de a kép láttán eltöprengtem kicsit..

Tulajdonképpen miért jut mindenkinek eszébe a feketéről a halál - vagy éppen fordítva a halálról a fekete -? Nem biztos, hogy a halál maga fekete köpenyben mászkál.. Sőt, az sem biztos, hogy egyáltalán mászkál.. Egyáltalán honnan is terjedt el a kinézetéről szóló történet? Miért vélték így akkor? Mi van, ha egyáltalán nem is néz ki sehogy? Vagy mi van, ha teljesen hétköznapi? Én végül is eltudnám képzelni mondjuk... egy szaggatott, rövid farmer nadrágban, egy ujjatlan, fekete trikóban, amin egy hatalmas halálfej virít mondjuk vér vörös színnel. A haja fekete, rövid és tépett, a kezében van egy szép nagy csont kasza, a hátán egy gitár tok és éppen a cigifüstöt fújja ki. A középső ujjának alsó részére van tetoválva egy " I'm you're death " felirat, a szeme pedig nem látszik, mert napszemüveg van rajta. De ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy izzó mély vörös szeme van.. vagy nem, legyen inkább méreg zöld.. világosabb méregzöld, az is nagyon szép.. vagy lehetne szürke, sötét szürke, olyan füstös, olyan titokzatos.. hmm.. nehéz lenne dönteni. Nah, de túlságosan elkanyarodtunk a témáról. Rengeteg elmélet lehet, mégis mindenki leragadt a fekete köpeny, kapucni és egy kaszánál- na jó, néha hozzá mondják, hogy csontváz, de az sem sok esetben -. Ez engem zavar, mert nem is látták (? miket írok itt össze..) így nem tudhatják hogy valójában van-e kinézete, vagy nincs, vagy hogy ha van is, akkor milyen az.

És hát az egyik új sztorimból egy részlet ( az említett elmélet, ami nem pont a kinézetéről szól, de a halálhoz tartozik) : " A halál nem azért vadászik emberekre, mert ez a dolga, ez tartja fenn az egyensúlyt. Azért öl, azért vadászik, mert ez a lételeme: Csak így maradhat 'életben'. A halál az ellopott időkből él, s ha nincs több idő, amit elvesz másoktól, akkor ő is egy olyan helyen végzi, ami nem egy leányálom." - Tehát ez az a részlet, amelyik az egyik sztorimban benne lesz, de én tényleg így gondolom.. Mondjuk elég érdekesen hangzik...

2 megjegyzés:

  1. Ezen ugyan még nem tűnődtem, azonban a jelenlegi regényemben is szerepel valaki, akit a főszereplőm egy ízben magának a halálnak hitt. Nos, ő sem fekete csuklyás, kaszás figura. :D

    VálaszTörlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.