2013. május 31., péntek

Életem - blogom - első díja..

Kaptam egy díjat, aminek nagyon-nagyon örülök.. A díjat Névtelen Senki-től kaptam, akinek imádom a blogját, hiszen egy összeszedett, rendezett, átlátható blogról van szó, nem is beszélve a tetszetős történetről. Köszönöm szépen!

Szabályok:


1., Megemlítjük, kitől kaptuk a díjat:
- Név: Névtelen Senki
- Blog: Az ötödik parancs
Hálásan köszönöm az élményt, hogy megkaphattam életem első díját. :)

2., Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb (feliratkozott) rendszeres olvasó van:

- Első sorban szeretném ezt a díjat annak a blognak tulajdonítani, ami olyan számomra, mint egy példakép, egy előd. Ez a blog - és az azt író személy - rengeteget "mozdított" a gondolataim kifejezésének fejlődésében, hogy egy másik szemmel is láthassam a világot, és abban is segített, hogy néha új ötletet, ihletet kaphassak egy-egy történetem folytatásához vagy éppen elkezdéséhez. Ez a blog: The Soul's Journey
- A következő tulajdonos a Vörös Hold című történet (triológia) írója, akinek története szintén ösztönzött arra, hogy írjak. Kifejezetten szeretem a történetet és nagyon örülök, hogy volt (és van) lehetőségem elolvasni.
- A harmadik blogger, akinek szeretném ezt küldeni Lylia Bloom, aki az Ellopott Életek szerzője. A történet címe az, ami kifejezetten megfogott, aztán jött a történet... én nem találok rá szavakat, mit is éreztem eddig az olvasásakor, de az elképesztő érzés volt.
- Aprócskalánynak, akire csak ma találtam rá, de nagyon-nagyon örülök neki, hiszen nagyon tetszik, amit kitesz a blogjára, és mert neki köszönhetően megtaláltam az egyik dalt, amit már egy ideje keresek. Köszönöm :))

3., Szólunk a fent említett 4 bloggernek, hogy kaptak díjat.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat és a szép gondolatokat, sorokat :) nagyon jól estek és csak köszönni tudom! Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon megleptél. :) És köszönöm szépen a kedves gondolatokat is, amiket a blogomról és rólam írtál. :) Köszönöm még egyszer :)

    VálaszTörlés
  3. Leírhatatlanul köszönöm a díjat, és örülök, hogy ráakadtál a blogomra! :)
    Esetleg egy cserében benne lennél?

    Xoxo Aprócskalány

    Ui.: Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.