2013. május 25., szombat

Könyvek. - Olvasni kötelező!

    Itt vannak a törökök, nekünk hamarosan ballagás - és próbák -, emellett szeretném folytatni a történeteim és olvasni is akarok.. /Na és persze a tinédzser élet azon része, ahol nem kell pasi ahhoz, hogy boldog legyek./ Ma, az előző két percben úgy döntöttem, hogy csinálok magamnak egy listát, hogy mit "kell" - pontosabban mit akarok - elolvasnom. Közben persze folyamatosan töltök le egy-két könyvet - amit tudok, ha nem tudom, akkor sajnos várok -, és folyamatosan írom fel ide a blogra is, hogy milyen könyveket tudnék nektek elküldeni.. Eddig is olvasgattam el könyveket - az utóbbi időben faltam őket -, de mostanában megint leálltam velük, mert mindig más dolgom volt.. Persze ha akartam volna, tudtam volna rá szánni időt, de nem igazán foglalkoztam vele.. Tehát akkor össze is állítottam a listát, amit a következő időkben kötelező jelleggel kell elolvasnom. Rengeteg könyv lesz, ha sikerül elolvasnom egyet-egyet, akkor a listára újabb könyvek kerülnek, és írni is fogok az adott könyvről..

Charlaine Harris - True Blood Sorozat
Anita Blake Sorozat
E. L. James Sorozata
J. R. Ward - Bukott angyalok (1-3)
Ally Carter - Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene öljelek
Ally Carter - Görbüljek meg, ha igazat mondok
Edgar Allen Pole - Rejtelmes Történetek
Melissa Marr - Veszélyes Játék
Pokoli báléjszakák
Nalini Singh . Angyal vér
Victoria Clayton - Hol késel hercegem
Rubin vörös - Időtlen szerelem
Éjszakai Sikolyok - Horror novellák
Becca Fitzpatrick - Csitt Csitt
Anne Rice sorozata
Brenda Joyce sorozata
Jeaniene Frost sorozata

Ez elég sok könyv, így lesz mit olvasnom :). Mint mondtam közben ha elolvasok egy-egy könyvet írok róluk, meg a könyvkéréses részt is fogom frissíteni. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.