2013. április 28., vasárnap

Könyves polcom.. tárulj-tárulj!


    Tudom, ilyen későn is csak én vagyok az a hülye, aki írni kezd, de most jutott eszembe - kezdem úgy érezni, hogy nincs eszem.. -. Nem rég elkezdtem olvasgatni, és elég sok könyvet leszedtem különböző formátumokban (pdf; doc), amit szívesen megosztanék másokkal is. Arra gondoltam, hogy felírnám egy listába, hogy melyik könyveket tudnám elküldeni e-mailben, és ha valakit érdekel, az ír ide egy bejegyzést, vagy ír nekem egy e-mailt. Szívesen segítenék másoknak is megtalálni az éppen keresett könyvet, hiszen nekem sem volt egyszerű összeszednem azokat, amik épp megvannak. Ha pedig vannak saját letöltött könyveitek, azt szívesen várom :) (Persze csak ha ti akarjátok elküldeni).
     Szóval hamarosan készítek egy listát arról, hogy milyen könyveket lehetne elkérni tőlem, és felírom az e-mail címet is, ahol kérhetitek tőlem. A könyvkérés menete (ez majd ott is ki lesz írva): Adj meg egy e-mail címet ( csak ha itt írsz. ha nekem küldesz e-mail-t akkor nem kell), és írd le, hogy melyik könyveket szeretnéd megkapni a listából. Ennyi lesz az egész, én pedig amint tudom, küldeni fogom. Remélem sokaknak hasznos lesz ez a lehetőség! :)

Nah, mára, vagyis tegnapra ennyi. Ma még jövök majd két bejegyzéssel, meg az ígért listával. :)
Ha már itt vagyok, elmondom, miről fog szólni a két bejegyzés:
- Bejegyzés1: Hogy néz ki a halál? Mi van, ha nincs is alakja?
- Bejegyzés2: Az élet hoss(sssssssss)zú útja (- Sziszegjünk együtt!)

Na, most már tényleg viszlát! Ha még többet írok, szerintem lefognak ütni engem :S. Az meg nem lenne túl jó, hiszen az fájna a picike-fejecskémnek. >.<" - MEGŐRÜLT. Ez a nőszemély tényleg őrült. Valaki!! Kérem vigyék bolondok házába! Azt hiszem visszatért a bölcsibe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.