2013. május 4., szombat

Érzések, gondolatok rímbe fogalmazva.


    Kaptam visszajelzést arról, hogy van, akit érdekel egy két versem, sztorim vagy rajzom.. Most jött egy kis ihlet, úgy hogy szeretném bemutatni azt a verset, ami most pattant ki fejemből:








Csak szeretnék keménynek lenni,
Ész nélkül élni, nagyokat lépni,
Érzéseket kikapcsolni,
Fájdalmamat nem érezni.
Csak szeretnék néha én is boldog lenni,
Örömmel telve, reggel felébredni,
Keresve a jót, nem találva rosszat,
Elfogadni a kihívást, a nap csak jót hozhat!
Csak szeretnék néha én is olyan lenni,
Mint amilyennek kinézek, s nem csak álarcnak lenni,
Csak szeretnék néha, önfeledten nevetni,
Rossz gondolatokat fejemből kiverni.
Csak szeretnék.. nem tudom mit is.
Csak akarnám, hogy elérjem azt is.
A kék eget, a boldogságot, a szép álmot,
Csak nem akarom hallani az igazságot.
Csak... s milyen semmit mondó szavak,
Hogy egy érzés ilyen gyorsasággal hat,
Hogy az emberi vágy, milyen hazug,
Hisz ez sem más, csak egy kiút.
Csak egy kiút kell a fájdalomból,
Egy álom világ, mi kárpótól,
Csak egy valótlan világ, hogy ne fájjon,
Hogy a valóság az, ami eltipor.

Ezen kívül még rengeteg ilyen "költemény" van a tarsolyban, és mindegyiket nagyon szeretem. Igazából olyan ez, mintha azt mondanám, hogy szeretem az érzéseim, hiszen ezek a "versek" azért lettek megfogalmazva, mert így érzek, de ez így nem teljesen igaz. Nem az érzéseim szeretem, csak azt, ahogyan elmélkedem rajtuk, hogy döntök egyes dolgokról, hogy végül néha azokból lesz az ihlet, amit - bár csak leírom, ami eszembe jut - később megmutathatok és értékelhetik..

2 megjegyzés:

  1. Sosem tudtam verset írni. Rímeket összeszórni ritmusra - na azt igen, de az nem igazi vers. Irigylem azokat, akik képesek erre. Nagyon tetszik a versed, bár szomorú. Nekem az álomvilágom maga az írás, ahová elmenekülhetek kicsit az igazi világ elől. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.. Igazából nekem a szövegeim, verseim is külön-külön világok.. A történeteim egyes vágyaim vagy olyan dolgaim tükrözik, amikre mások figyelmét akarom felhívni, a verseim pedig általában a saját, vagy más fájdalmait, vagy néha egy-egy napomat írják le.. Örülök neki, nagyon-nagyon örülök neki, hogy vannak emberek akiknek ezek tetszenek, hiszen eddig csak magamnak írtam, sosem vártam volna, hogy bárki is tudja ezt értékelni..

      Törlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.