2013. június 5., szerda

Kerek ötszázas..

    Mindig nézem, mennyi látogatóm van, hogy haladok, milyen helyekről látogatnak, sőt, mindegyiknek nagyon örülök, de a legjobban eddig a mai nap örültem: Kerek 500 látogatóm volt! Uhh, őszintén szólva sosem gondoltam volna, hogy elérem ezt a számot, így most nagyon-nagyon örülök.. Köszönöm szépen!!!

    A másik, aminek nagyon örülök, hogy most, hogy ballagunk, a pedagógus napon (a keringőn kívül) műsort kell adnunk, és az offőm megkért, hogy a tantárgyakhoz én írjam a verseket, így egy csomó vers, amit elfogunk mondani, a saját tollamból származik, némi átalakítással *.*.

    Ezek mellett most nagyon fel vagyok pörögve: év vége, péntek-szombat két napos kirándulás (bicikli túra és strand) - erről majd kaptok beszámolót -, találtam néhány újabb jó zenét, folyamatosan gyártom a szövegeim, és még jól is érzem magam - kivételesen - a bőrömben. Jah, és üzenem mindenkinek:



NE TÖRŐDJ SENKI VÉLEMÉNYÉVEL, HA JÓL ÉRZED MAGAD, TÖKÉLETES VAGY!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.