2013. április 19., péntek

Írók, Írok, (S)Írok...


    Régebben terveztem, hogy videón beszélek, vagy esetleg beszélek, és közben lesz valami kép, vagy valami.. Lemondtam ezekről, inkább szövegeket vagy verseket írtam, és most is (s)írok. Régebben azért írtam, hogy kiadjam az érzéseim, szórakoztassam vele barátnőmet... Szerette olvasni a történeteimet és én is szintén kedveltem az ő ötleteit.. A helyesírásával cukkoltam, annak ellenére, hogy én  annyira gondolkoztam a folytatáson írás közben, hogy a végére teljesen értelmetlen mondatokat írtam.. Amatőr "íróként" - miként? meg vagy te húzatva? sértegeted itt az írókat! Te még az amatőrnél is rosszabb vagy! - élvezem az írást, ha meg jön az ihlet, ha megfogalmazhatom vagy ha megmutathatom valakinek, aki elmondja a véleményét. Sosem gondoltam olyasmire, hogy igazi író leszek, vagy hogy bárkit is érdekelnek majd a szövegeim, nem is akarom ezt.. főleg most.. Tegnap elég erőteljesen összevesztem - igen, nem ő a hibás, te hülye állat, jó lenne, ha ezt vele is közölnéd (NEM FOGOM!) - a lánnyal - igen, eddig ezt sem tudtátok (asszem) - akivel eddig írtam, így már annyira nem izgatnak az eddig elkezdett történeteim.. Nem akarom, hogy azért írjak, mert neki tetszett, és eddig mindegyik történetemről az jut eszembe, hogy azért tartottam meg őket, mert tetszettek neki. Nem törlöm ezeket, hiszen ezeken látszik a fejlődésem (már ha fejlődtem egyáltalán valamit) és szerettem is őket, de már egyáltalán nem izgatnak azok a szövegek.. Tegnap óta egy új történeten dolgozom, aminek egy durva lány a főszereplője.. az, hogy milyen lesz, nem tudom, nem tervezek előre semmit.. Majd alakul valahogy.. Már az sem fontos, hogy jó legyen, hiszen már csak a magam szórakoztatására írok. Aztán mikor legközelebb elolvasom, megint átalakítom és megint és megint és még folytathatnám.. Az a rossz, hogy az eddig elkezdett történethez is (ami egyébként "szerelmes" sztori), csak durva ötletek jutnak eszembe, mint pl.: a csaj hozzá vág a sráchoz egy vázát, vagy kitöri a nyakát vagy ilyenek, ami azért eléggé fura váltás lenne.. 

Azt hiszem elég mára.. Egyébként megérkeztek a bálos képek, de még csak az a kép van nálam, amin a családdal vagyok, azt pedig nem fogom felrakni. 

Brutálosan jó délutánt/estét vagy akármit..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.