2013. április 21., vasárnap

Visszajelzések..


    Sokat blogolok (aránylag) és azt hiszem sok baromságról is beszélek, viszont szeretem a visszajelzéseket. Szeretném tudni, ha tetszik az embereknek az egyik téma, vagy bármi, amiről egy adott bejegyzésben van szó, hiszen akkor arról - ha van hozzá újabb ötletem - ismét fogok írni.
    Többször "beszéltem" nektek arról, hogy szeretek verseket és történeteket írni. Érdekelne titeket? Szívesen megmutatnék párat, sőt, azokról is érdekelne a véleményetek. Ezen kívül szeretek rajzolni is, örülnék, ha megnéznétek..
Tehát ha bármelyik ilyesmi dolog érdekel, vagy van ötletetek, amiről írjam meg a saját véleményem, vagy vele kapcsolatos egyik megélt történetem, akkor írjatok hozzászólást! Csak bátran, nem harapok! :)) Egyébként kérdezni is nyugodtan lehet, ha elég összegyűlik, akkor nyitok ezeknek egy külön részt :). Tessék sok kérdést küldeni, és sok választ fogtok kapni! =^.^=

2 megjegyzés:

  1. Szia! Engem érdekelnének az írásaid és a rajzaid is. Egyébként szép a blogod, jó képeket találtál. :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hamarosan felteszek néhányat. Örülök neki, hogy van érdeklődő, bár nem vagyok túl nagy tehetség (≧◡≦).

    VálaszTörlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.