2013. április 20., szombat

Diák munka... legalábbis vmi munka pénzért (NEM SARKI...!!!!)


    Már egy jó ideje gondolkodom azon, hogy valamilyen munkát vállalnék, hogy legyen egy kis plusz pénzem, és mivel hamarosan itt a nyár - amit egyébként utálok és semmi értelmeset sem csinálok - és szeretném hasznosan eltölteni, aminek legjobb módja az, ha pénzt keresek.
    Eleinte gondolkoztam abban, hogy elvállalom, hogy idős emberek helyett bevásárolok, vagy ilyenek, vagy segítek nekik abban, amit tudok - hiszen szeretek segíteni, meg nekik is ól jöhet -, de erről lemondtam. Aztán gondoltam arra, hogy vigyázok gyerekekre, de az meg akkora  felelősség lenne, hogy biztosan nem engednék meg, hogy elvállaljam.. ráadásul ezekhez tapasztalt ember kell, aki elvégezte a babysitter-i (vagy nem tom milyen) képzést, és felnőtt, és tapasztalt, meg ilyenek. Most azon gondolkoztam, hogy elmegyek újságkihordónak, de szerintem azt sem engednék meg az ottani főnökök, hogy ott dolgozzak, így végképp ötletem sincs, hogy tudnék pénzt szerezni.. Szeretnék a városban maradni (nem akarok más városba utazgatni, hogy több pénzt költsek az utazásra, mint amennyi fizetést kapok, meg nem is akarok más városban dolgozni.. 14 évesen azért ez nem jó ötlet...Arra is gondoltam, hogy vmi kisebb virágüzletben segítenék, de sem a virág kötéshez, sem a locsolásukhoz nem értek, a nevüket pedig végképp nem tudom (felismerem a rózsát a nárciszt meg a szegfűt és itt kifújt a növény tudományom), így ott sem lenne sok hasznom, sőt, inkább hátráltatnám azt, aki ott dolgozik. Aztán volt még olyan ötletem, hogy egy kisboltban dolgoznék kisegítőként (huhúúú), de szentem erről is lemondhatok, itt soha senki nem fog egy 14 éves lányt alkalmazni bolti kisegítőként...

Azt hiszem a munkáról ennyit.. ha bármi fejlemény lesz ezzel kapcsolatban, írok, bár nem hiszem, hogy sikerül bármit is elérnem... Később még lehet, hogy írok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.