2013. április 2., kedd

Írásbeli vizsga előtt két nappal


    Nagyon-nagyon ügyes vagyok.. Bár tudom, hogy a szerencsém egyenlő a tacskóban meglelhető minőséggel - más szóval nulla - ezt még most sem tudom megérteni... sikerült két nappal az írásbeli vizsgám előtt - nyolcadikos vagyok - úgy meg fáznom, hogy az ágyból csak háromnegyed kettőkor tudtam kikászálódni, mert a láz levert a lábamról.. Kezdem úgy érezni, hogy valaki elátkozott, ugyanis nem zavarna, hogy beteg vagyok - nem szoktam lógni, abból is csak nekem van bajom - viszont az, hogy egy nap alatt már a második százas csomag zsepim fogy el, és nem bírom kinyitni a szemem, mert valamiért folyton könnyezem, igazán zavaró tényező..

    A tegnapi locsolkodás egy apró részét megúsztam - szerencsére egyel kevesebb egyed jött, mint tavaly - aminek örülök. Szépen lassan - remélem - el fognak fogyni a locsolóim - na jó, kettő mindig lesz, de ők nem számítanak - ami egyre jobb érzéssel tölt el.. Persze a megfázásom akkor is zavar..

Azt hiszem mára ennyit a beszámolásról, hiszen még meg kell csinálnom a házit, meg gyakorolnom kell a vizsgákra, és be kell fejeznem a szóbeli vizsgámra való készülést is. ;) Remélem hamarosan találkozunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.