2013. április 16., kedd

Napló, Kpop, versírás, vizsgák /NINCS IDŐM!!!!


    Mostanában (újra) elkezdtem naplót írni, ami azért jó, mert kevésbé vagyok idegbajos... Most rossz nem jut eszembe (midbe?!)

    Szombaton meg volt a bálozás, kifejezetten jól éreztem magam mind a barátnőimmel való beszélgetés közben, mind a táncolás közben. Eleinte ellenkeztem, hiszen nem éppen kedvel(t)em a srácot, akivel táncolnom kellett, de a végére nagyon jól éreztem magam. Ráadásul sokkal vagányabbul nézett ki kiöltözve >.<. A fotós készített képeket, azokat elvileg még a héten megkapjuk, de nem biztos.. Ha jól sikerülnek, megmutatom őket /vagy néhányat/. 

     Nem régen írásbeli vizsgáztam, aminek már egy jó ideje tudom az eredményét, de a magyart csak ma tudtam meg, tehát összegezzünk:
- Magyar : Tollbamondás: 5; Szövegértés: 4
- Angol: 95% 5-ös (egyedül az osztályban)
- Matek: 2 !NE SZÓLJATOK SEMMIT XD!
A szóbeli vizsgám kedden lesz, remélem jól sikerül majd.. Angolból fogok szóbelizni, elvileg holnapra tanulom meg az első fél oldalt... A ppt nagyjából megvan, egyébként a Karácsonyról és Mikulásról fogok beszélni, hogy hogyan ünneplik "Englandban" és hogy mi hogy ünnepeljük itthon, családi körökben. Nekem eddig tetszik, aztán majd meglátjuk, mennyire nyerem el a "közönség" tetszését. Remélem azért nem esek ki a "válogatáson". Azért a döntőbe be akarok kerülni, addig meg csak el "énekelgetek" valahogy (na jó, abba hagyom a tehetség kutatós marhaságokat). 

    Kpop (Koreai pop) mostanában a mániám tárgyává vált. 2NE1, BigBang (>.< *nyáladzik*). Jó zene, jól néznek ki, tehát ez az, ami kell nekem. Jót el tudok bolondozni, dancelni a zenére, ráadásul média órán is kifejezetten megfelel ahhoz, hogy ne kelljen a körülöttem lévő zsongást és baromságokat hallgatnom. Imádom ezeket a zenéket, ráadásul kikapcsolják az agya, így tudok gondolkodni kicsit.

Azt hiszem mára ennyi, megyek vizsgát tanulni, meg még elintézni pár dolgot..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.