2013. március 30., szombat

Vámpírok é$ má$ mi$ztiku$ łény€k.. ×I.ré$z×


    @ vámpírokk@l, vérf@rk@sokk@l és sárkányokk@l meg elfekkel, törpékkel és mágusokk@l, boszorkányokk@l, tündérekkel, meg minden ilyen lénnyel rengeteget foglalkozn@k könyvek, filmek, @NIMÉK ÉS M@NGÁK, és minden más is. @ vámpírok.. hm.. igen érdekes lények. V@nn@k oly@nok, @kik udv@rias@k, mint egy báró, úgy viselkednek @ hölgyekkel, mint egy hercegnővel, v@nn@k, @kik @ rossz fiút játszák (Lásd: Vámpírnapló: Damon) v@gy @kár szerethetnek, és védelmezhetnek, @kár v@l@mi hős lov@g. @ választék kimeríthetetlen és cs@k @ f@ntáziánk sz@bh@t h@tárt @kár @rr@, hogy milyennek képzeljük @ vámpírt, @kár @nn@k, hogy megengedjük-e @z elménknek, hogy elfog@dj@: léteznek v@gy sem. 

    Mindig is kíváncsi voltam az olyan természet feletti lényekre, mint a vámpírok vagy a boszorkák. Különlegesek, olyan érdekesek, felkeltik az ember érdeklődését.. Persze csak akkor, ha tényleg elfogadják. Én nem csak elfogadom őket, én szeretem. Érdekesnek tartom az ilyen lényeket, és érdekel, hogy van-e valóság alapja vagy valakinek hirtelen bepattant az ötlet - hmm, ez esetben kíváncsi lennék a vámpírok feltalálójára - és azután beindult a lánc mese kisebb-nagyobb átalakítássokkal. Hegyes szemfogak, karók a szívbe, halhatatlanság, vér, vagy ha a boszorkányoknál és mágusoknál tartunk, varázslat, bűbáj és mindenféle jó és rossz. Ezek a dolgok olyan világot nyitnak meg előttünk, amiről tudjuk, hogy nem létezik, de csodáljuk, szinte már kívánjuk a létezésüket. 

    De ezekből vajon ténylegesen mennyi az, amit elhiszünk? Több film, könyv, történet nézése/olvasása után annyi dolgot "tudunk" ezekről a lényekről, hogy szinte már nem is tudunk róluk semmit. Mindenki tudja, hogy a sárkányok tüzet okádnak, a vámpírok vért szívnak és meghalnak a karóktól, melyet a szívükbe döfünk, vagy hogy a boszorkányok rossz dolgokat csinálnak és seprű nyélen utaznak. Ezek olyan dolgok, amiket már gyerekként megtanulhattunk a kedvenc meséinkből. Ti ezekről mit gondoltok? 

1 megjegyzés:

  1. szióó*:) fuh hát hol is kezdjem gondoltam ha már idetévedtem a blogodra beleolvasok és lám minél többet olvasom annál jobban ismerem fel benne magamat tök komolyan mint pl véleményeknél írtad " szeretek "verseket" és történeteket írni.
    - az életemben mindig találok valami problémát, ezért folyamatosan kiakadok, ha nem olyan közösségben vagyok, ami eltudja terelni a figyelmemet - más szóval sokat fogok a blogon nyavajogni arról, milyen sz*ar életem van -, tehát sokat vagyok depis..- mindenből viccet csinálok. amiből nem, azt pedig túl komolyan veszem." FUH meg sem lehetne számolni hányszor ültem a szobámban az ágyam szélénél és gondolkoztam az én "nagy problémáimon" pedig igazából nem is volt akkora gond de nekem már az elég volt ahhoz h kikészüljek, h felmerül a probléma lehetősége. Mindíg próbalom/tam minél több emberrel körül venni magam, hogy ne érezzem az ürességet, amit nem is tudtam mit okoz, csak éreztem, h ott van.. És IGEN ez a mindenből viccet csinálok dolog is stimmel, próbálok minél poénosabb dolgokat mondani még ha már tök hülyének is néznek miatta, de látom rajtuk h nevetnek meg minden és ez olyan , hogy olyankor én is elengedem magam és úgy érem boldog vagyok, aztán hazamegyek és újra ott az az üresség olyankor álltalában történeteket írok, vagy sorozatokat nézek .. ez olyan érzéssel tölt el mintha az lenne az igazi világom és ez csak egy rossz álom... ÁÁ sajnálom h itt most leírom az életem , közbe meg nem is ismerlek, de még nyugtatóbb is valaki olyannak beszélni erről, aki nem ismeri az álcát amit magam köré építettem.. nah igen itt most az volt a valódi kérdés mit gondolunk a misztikus lényekről hát en ezzel úgy vagyok h miért is ne lehetnének .. ez az egész világ meg h hogy kerültünk ide annyira furcsa mármint én nem nagyon hiszek az istenesdiben sem mármint komolyan ő mégis honnan pattant? egy porszemből vagy akár miből, de annak is kellet valahonnan jönnie és ez az egész akárhányszor megfordul a fejemben csak a fejfájás jön elő semmi kézenfogható magyarázat, mer az igazság az h nincs is vannak dolgok amiket csak simán el kell fogadni.. ami sajnos nekem nem megy megőrülök, ha valamire nem tudom választ kapni ez az én egyik nagy hibám.. nah de eltértem a tárgyról... én hiszek a misztikus lényekben mármint szellem meg a többi de nem hiszem h ők így neveznék magukat meg eleve szerintem nem olyanok amilyennek le vannak írva, mert képzeld magad bármelyik helyébe, te hagynád h lerántsák a leplet? és biztos nem.. :D nah hát azthiszem ennyi lenne ide sajnálom h ilyen hosszu let, de remélem elolvasod :D mindenesetre örülök h írtál nálunk a chatbe és így idetévedhettem :D jo legyél xoxo -M (just me)

    VálaszTörlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.