2013. június 30., vasárnap

Teljes erővel a boldogságért!!!

    Mostanában majdnem minden szabadidőm az írásnak és a barátaimnak szentelem. Rengeteg dolog történt a héten, beiratkozás, találkozó, és a rengeteg írás, amibe beleöltem minden energiám. Lassan kész lesz a második fejezet "Rémálom a bálon? Indulhat a függöny?" címmel, nekem tetszik, szóval úgy érzem, jó lehet.
    Sok blogtól kaptam cserét és néhányan véleményt is kértek, így rengeteg csodásnál csodásabb sztorit olvashattam és oldalt láthattam. Örülök nekik, nagyon örülök nekik, mert egyrészt ihletet meríthettem belőlük, másrészt pedig élvezhettem a különböző szóhasználatokat, az egyedi sztorikat és a különleges blog design-okat.
    Közben elkezdtem egy újabb, izgalmas animét nézni, úgy hogy két bekezdés között megnézek pár részt, hogy kicsit kikapcsoljam a sztori képző agysejteim és elmerüljek egy nem általam készített világban.

    Köszönettel tartozom nektek, mivel mindig elmondjátok a véleményeteket az adott fejezetről, Tita-nak, aki olyan nekem, mint egy menedzser és egy nagyon- nagyon jó barát mixelve, mert mindig segít kijavítani a hibáim és elküldhetem neki az aktuális szöveget. Mellette pedig köszönettel tartozom Ricchannak, mert ő a történet alakulásában, az ihlet szerzésben és az előolvasásban segít, hiszen mindig izgatottan várja a részt és mindig kérdez, ad egy kisebb ötletet, amiből alkotni tudok.

Köszönöm nektek, és az összes többi látogatónak, hogy elérhettem az 1067 látogatót, ami számomra  nagyon nagy öröm :).

1 megjegyzés:

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.