2013. június 9., vasárnap

Újabb díj

Mire hazaérkeztem az osztálykirándulásról - amiről egyébként fogok majd írni bejegyzést - bezsebeltem még egy díjat, amit ismét Névtelen Senkitől kaptam. Köszönöm neki! :))

Szabályok:

1., Tedd ki a képet!
Tessék:













2., Írj 11 dolgot magadról!

- Egyik percről a másikra vagyok képes idegbajossá válni.
- Szeretem az animéket és mangákat.
- Régen nagyon fiús voltam, mára ez kevésbé igaz (de még mindig nem vagyok a lányok mintapéldája)
- Utálom, ha valaki majmol egy sztárt és folyton róla dumál.
- Szeretek idegenekkel társalogni, ha olyan a téma.
- A kávét édesen, a csokit keserűn szeretem.
- Van egy ilyen című történetem (Choco  Caffe - Édes kávé, keserű csoki)
- Érdeklődöm az álomfejtés, és más ezoterikus dolgok iránt, de nem hiszek a jóslásban és a horoszkópokban.
- Gyűjtöm a plüss macikat és más állatokat.
- Van 7db ezüst érmem, de sem arany, sem bronz érmem nincs.
- Sosem érdekelt a divat, a smink, meg az ilyen jellegű dolgok.

3., Megválaszolni 11 kérdést:

- Mikor kezdtél el történeteket írni?  Pontosan nem tudom, talán 2-3 éve.
- Mit teszel, ha elfogy az ihlet? Mások könyveit olvasom, és tök átlagos emberként viselkedem.
- Készítesz vázlatot, vagy csak belecsapsz a lecsóba és hadd szóljon? Mikor hogy.. Van egy sztorim, amit vázlattal készítek, de a többinél csak lecsóba csapkodok. - Ne felejtsd, nem mindegy, hogy Csapba szarni, vagy szarba csapni. ( De ezt most nem tom, hogy jutott eszembe..)
- Tudsz repülni álmodban? Nem emlékszem minden álmomra, de eddig egyikben sem tudtam. Nem is akarok.
- Mi a kedvenc ételed? Tejbegríz, Puding, Milánói makaróni és vajkrémes kenyér
- Milyen stílusú zenét szeretsz? Huh, nem igazán stílushoz kötöm, inkább magához a zenéhez, így erre nem tudok válaszolni. Azt hiszem mindegyikből egy kicsit ;)
- Írás közben hallgatsz zenét, vagy csöndre van szükséged? Is-is. Legtöbbször hallgatok.
- Haragtartó vagy? Két másodpercnél tovább nem tudok haragudni senkire, viszont nagyon sokáig emlékszem rá, hogy mi volt az, amivel megharagított.
- Társasági lény vagy, vagy inkább introvertált? *Keres a szótárban* Bármi is az az introvertált, én inkább társasági lény (lány)-nak születtem.
- Milyen idegen nyelven tudsz? Tanulok angolt.
- Szereted a lecsót? Hohó, ez ilyen lecsós kérdés sor, úgy tűnik. Egyébként imádom, csak már régen ettem :(.

4., Kérdezz 11-et!

- Mit csinálsz szabad idődben?
- Mi volt a fő indok, amiért blogolni kezdtél?
- Szoktál a környezetedből kiemelni "karaktereket"?
- Milyen segítséget szoktál használni az íráshoz?
- Van valami, amit gyűjtesz?
- Mi az, amit mindennél jobban szeretsz?
- Ha bárhová elutazhatnál, hova mennél?
- Milyen misztikus lényt kedvelsz?
- Álmodtál már meg megtörténő dolgokat?
- Milyen az ideális barátnőd?
- Bulizós vagy inkább csendes típus vagy?

5., Küldd tovább 11 bloggernek!

Akiknek tovább küldöm:

Három napszak
Inspire
További blogok keresése folytatódik....

1 megjegyzés:

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.