2013. június 16., vasárnap

Újabb elmebeteg gondolattal ébresztett a hajnal..


Az Alice Csodaországban című történet mindenkit elkapott... A játék készítőket, Japánt, a filmrendezőket és a történet írókat is. Rengeteg Fanfiction-t találhatunk, akár keresünk, akár nem, hiszen némi betétet kivettek belőle és átírták, vagy az egészet úgy ahogy van egy új színpadra emelték. Bevallom őszintén, az eredeti könyv, melyet Lewis Caroll írt, nem fogott meg. Nem tudtam az első két oldalnál tovább olvasni és szomorúan vittem vissza a könyvtárba, a csalódott képemmel együtt. 

    Elsőnek akkor hallottam, hogy kiadták könyvben is, amikor egy oldalt böngésztem.. Másodjára akkor kerültem szembe a lánnyal, amikor bátyám megtalálta az "Alice Madness Returns" nevű játékok, ami különösen tetszett. Ekkor döntöttem úgy, hogy elolvasom az eredeti történetet, mivel azt gondoltam, hogy ilyen jó játékot biztos egy jó sztoriból kreáltak. Úgy érzem, tévedtem. Ezek után hanyagoltam a témát, és csak két évvel később - pár hónapja - került elő újra, akkor egy film formájában, amit élveztem. Húztam a számat, nem igazán akartam megnézni, de az lett a vége, hogy még kétszer megnéztem AZNAP. 

    Az ötletem alap pillére az volt, hogy most olvasom a True Blood sorozatot, ami vámpírokkal és más természet fölötti dolgokkal dolgozik. A második ehhez kapcsolódó gondolatom az volt, hogy van egy Alice-szerű lány. A többi elképzelés pedig egy kis összegyúrás : egyes "mesék" alap elemeit összeszedném egy történetbe, szóval most dolgozgatok az ügyön. Összesítve eddig ennyit mondhatok róla:
 
- A lány, aki olyasmi, mint Alice, vámpír.
- Évszázadokig aludna bizonyos okból.
- Az ébredésekor egy girnyó, csontos, beszélő macska ülne mellette.

- Mindig lenne nála egy pakli kártya, amivel különlegességeket művel.




Tehát ennyi az össz. elképzelésem, később még nyilatkozok. Addig is véleményezzétek újabb elmebajomat, hiszen mindig imádom olvasgatni, amit írtok *.* .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.