2013. június 5., szerda

Be vagyok zárva..

    Rácsok közé vagyok zárva.. Kirepülnék, de csak rácsokba ütközöm, s rájövök, innen nem juthatok ki. Kalitkába zártak, elérték, amit akartak. Rabságban, oda hurcolhatnak, azt csinálhatnak velem, amit akarnak. De nem törhetek meg, kitartással talán... Talán mi? Talán az idő múlásával elengednek, s egy újjá született lényként, szabadon tehetem azt, amit akarok? Korlátokba ütköznék. Annak esélye, hogy innen kijussak, nagyon kicsi, s még így is, hogy van rá esély, ha kijutnék, mit tennék? Lennének szabad terveim, elképzeléseim? Olyan vágyaim, amit nem mások szőttek nekem? Olyan álmaim, amit nem azok erőltettek belém, akik körülöttem vannak, voltak, lesznek? A szárnyaimra rég nem támaszkodhatok... már azt is elfelejtettem, hogy kell repülni, saját döntéseket hozni.. Az álarc, amit rám ragasztottak, a ketrec, amibe bezártak, mind-mind már olyan hely, amihez hozzászoktam. Ha akarnék sem tudnék belőlük kiszakadni..
    Sötét van.. Lehet, hogy a lelkemet látom, a szívemet, vagy csak a kint lévő fénytelen teret, de úgy érzem, ez nem csak ennyi. A hold sem ragyog, pedig az ablakon keresztül a fénye beszokott szűrődni. Ez talán tényleg a saját belső énem? Ilyen sötét, akarattal nem rendelkező, gyáva lélek az enyém? Hallom, ahogy kint csicseregnek a madarak, hallom, hogy milyen hangja van szárnycsapásuknak. Erőlködök, érzem, ki fogok jutni innen! - vagy még sem, s még mindig próbálok kijutni, de minden akarat erőm elszállt. Fogságban vagyok, voltam, s maradok, így fognak eltelni a maradék napok. Az ő madaruk vagyok, az árnyaké, s nem fognak elengedni. Sem könnyen, sem nehezen. Rácsok, árnyak, éles fájdalmak közé vagyok zárva..

4 megjegyzés:

  1. Hello!!

    Remélem ezt csak kitaláltad és nem a valós gondolataid. :)
    Nem akarom, hogy így érezzenek az emberek csak ha a fantáziájukban van. A depresszió és az elnyomás nem jó, de egy kis novellában olvasva igen is elgondolkodtató.
    Sok sikert a továbbiakhoz.

    Mili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából valós gondolatok, de nem sajátok. Régebben sok ilyen emberrel találkoztam, és az ő gondjaikból fogalmaztam egy ilyen részt... :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszett, ügyesen megfogalmaztad ezeket a gondolatokat!:) Olvasás közben éreztem azt a szorongást, amit a rabság meg korlátozottság okoz. Így tovább!^^ (Amúgy Mili kommentjére adott válaszodhoz hozzáfűzve, én is szeretek ilyen kis egyperceseket írogatni, más szerepébe való beleélés jelleggel, és olvasni is imádom őket. Tehát ha írsz még ilyeneket, nagyon vevő leszek rájuk!!:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy tetszett :).

      Törlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.