2013. július 25., csütörtök

Sokaság....

   Rengeteg dolog történt a héten, volt benne jó is és rossz is. Kicsit sűrű lett a naptáram, pedig nyaralni sem megyek >,< . Tegnap előtt beálltam Manga Fordítónak a nem soká beinduló AnimeHunter-nél, azzal is folyamatosan dolgozok, közben pedig a szövegeimet írogatom. Rengeteg új ötletem van - lassan azokat is összeszedem :). Pl. mondjuk vasárnap vagy holnap- történetekhez, amiket lassan időszerű lesz megint dokumentálni.
    Leginkább azért írom most ezt a bejegyzést, mert rengeteg olyan zenét találtam, amit imádok *.*. A zenei ízlésem rengeteg felé ágazik, kisebb részét megtalálhatjátok linkkel alul, de most ide kiírok párat címmel, hogy mik is azok, amik onnan kimaradtak, és aránylag frissek :).

Hollywood Undead
- Bullet
- Rain
- Comin' hot
- Lion
- Undead
------------------
2NE1
- Hate you
- Ugly
---------------
The All American Rejects - Real World
 --------------------
 You Raise Me up
----------------------
Teen Top 
Miss Right
Be ma girl
------------
No pain, no game
----------------------

Azt hiszem ennyi, később, ha találok még, akkor hozom az újabb adagot.

Azért picit szomorú is vagyok, - bár nem hiszem, hogy sok okom lenne rá - mert kiraktam a 3. fejezetet 07.11-én, és még mindig csak 11-en látták, és egy kommentem sincs :(. Jó, nyár van, szóval fel lehet ezt fogni annak is, hogy nyaralni vannak az emberek...
Ezzel ellentétben viszont a héten lett +2 rendszeres olvasóm, és eléggé közelítek a 2000-res látogatottsághoz is, szóval lassacskán az is meg lesz. :3

Szeretem nézegetni, hogy melyik oldalakról, milyen kulcsszavakkal, vagy milyen országokból érkeznek látogatóim, szóval most meg is osztom veletek, honnan és hányan jöttek a blogomra:

Magyarország: 1247
Oroszországi Föderáció: 236
Egyesült államok: 124
Németország: 75
Szlovákia: 51
Hollandia: 14
Románia: 11
Svédország: 7
Ukrajna: 5
Ausztria: 3

Ennyi volt a mai bejegyzés, nem sok, Holnap hozom a szavak rengetegét, amit nem régen írtam, és összeszedem a történetekhez tartozó ötleteim :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.