2013. július 19., péntek

Japán, Japán és még egy kis Japán.

    Igen, az imádatom tárgyát képező Felkelő nap Országa most a blogomra is kikerül, mint egy fontosabb bejegyzés. Régóta tanulok idegen nyelvként Angolt - elméletileg nagyjából tudok is beszélni, majd egyszer kiderül -, és két- három éve vagyok anime- manga "fan" (inkább használjuk az Otaku kifejezést). Az én rajongásom rajzok készítése, openingek és endingek, OST trackok szövegeinek megtanulása, más japán zenék hallgatása és a japán rajzfilmek és mangák nézéséből áll.

    Általában minden kis rajongó tanul meg egy- két aprócska szót, amik gyakran előfordulnak főként animékben, hiszen ezek nagy része magyar felirattal, japán szinkronnal érkezik. Ilyeneket, mint "Ai" vagy "Ohayo", "Gomene", ezek mind rengetegszer előfordulnak, így egy idő után megragadnak bennünk.
Régebben is érdeklődtem már a japánok által beszélt nyelv iránt, de most ismét belém bújt a kisördög, és keresgélek némi anyagot. Igazából most még nem szeretném annyira komolyan venni, csak hogy tudjak néhány dolgot, de később, mikor lesz rá pénzem, szeretnék megtanulni japánul... Persze miután már meg lesz a felsőfokú angol nyelvvizsgám, meg ilyenek. Szerettem volna második nyelvet is tanulni, de mivel szakközépbe mentem, így csak angolt tanulok. Tervezem, hogy majd lesz egy Német nyelvvizsgám is, ha meg lesz minden, ami szükséges, és csak az utána vágnék bele a japánba, mikor már dolgozok. Meg ha még akkor is érdekel. Igen, nagy álmok ezek, de ha sikerül, akkor nagyon boldog leszek.
Minden esetre kutakodok a neten, szóval ha bárkinek van ötlete, tippje, vagy bármije, ami ezzel kapcsolatos, örülnék neki, ha megosztaná velem a véleményét... Most találtam egy blogot, amit elolvastam, de ezt nem nagyon értem: "Ha a Ka-sor hiraganáit módosítjuk, a jel felett két kis vonalkával, abból Ga-sor lesz.
ga-sor: ga gi gu ge go
"
Nektek van valami ötletetek? >,<"

Elég kevés dolgot találtam eddig, viszont már ez is segít. ^^ - Viselkedjünk optimistán!!! - Ha bármi fejlődést mutatok e téren, ismét írok.. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.