2013. július 28., vasárnap

Ötleteim... Megkésve, de igencsak jó kedvűen.

Tegnapra ígért bejegyzést egy aprócska halasztással ma hozom, szóval most leírom a sztoris ötleteim. Az, hogy ezekből mi lesz megvalósítva, és mi nem, még nincs eldöntve, de alap pilléreknek számítanak, hiszen ezekből már ki tudok indulni.

Először is nagyon szépen köszönöm Enlinne L.- nek, hogy írt nekem kommentet, ezzel megmentve az életem egy süllyedő pontját. Nagyon örülök neki, hogy leírtad a véleményed ^^

A nagy hőségben tegnap kicsit elvesztettem az uralmat, és felcseréltem a nappalt az éjszakával, szóval egész nap aludtam. Mára jobban érzem magam, szóval ismét munkához látok.

- Ötletek a BPS-hez: (még mindig nincs jobb ötletem név téren. Please, Heeeeeelp meeee!!!!!)
"Mi csak lebeszéljük a falka szabályokat"
"Báty"
Az apa naplója
A veszélyes Papnő - hihi, ez a csaj tényleg veszélyes. Daniel élete forog kockán, a csaj folyton rámászik >.< -
Démon komornyik - ennek is meg lesz a maga oka -
Vacsora a halállal
"7. Fejezet - Döntés a semmiért"

- Teljesen más ötletek. (Nem összefüggőek, mindegyik külön-külön.)
Pókos boszi
Csak egy madár volt, a kóbor éjszakában
Démonná válás
Rég várt találkozás?
Antiszociális lány
Choco Caffee - Édes kávé, keserű csoki
Holtak könnye
Kacagások fájdalma
Hamvadó emberek - ennek is van már egy alap sztorija, de azt is újra fogom írni -
"Ha csak a tüskékre figyelsz, nem érezheted a rózsák illatát"
" A bábok csak bábok maradnak azon  a láthatatlan madzagon, melyen te rángatod őket. Ezen változtatni már nem lehet, de megelőzhetem azt, hogy más is a te játékaid közé tartozzon."
"Mondd, üvegbe zárt lepke... Milyen érzés a szabadság?"
Az álmodó
Dream Fighter - Fizetségért bármit
Ébredő álmok
Elátkozott, ködös emlékek
A három kívánság

Ennyi ötletet sikerült meglelnem, ha jól tudom szét szórva még vannak valahol, de egyelőre ezeket találtam. Nektek mik jutnak ezekről eszetekbe? Kíváncsi vagyok >.<. Várom a kommenteket, ki mit gondol ezekről, mit érez, vagy csak éppen milyen sztorit alkotna hozzájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.