2013. július 7., vasárnap

Nyár és a velejáró élőhalott blogger,

    A nyár miatt enyhén vagyok nagyon meghalva, megsülve, kivégezve, szóval KO. Mostanában rengeteget törődtem a sztorim folytatásával, már készen van a harmadik és negyedik fejezet, és az ötödik, hatodik fejezet cselekményei is meg vannak, már csak meg kell őket írnom. Kicsit úgy érzem, függője lettem a saját történetemnek, na meg az írásnak, mert csak azt veszem észre, hogy hajnali egykor még a sztorit gépelem - az egésznapi írás után. A többi történetemmel nem is nagyon foglalkoztam, inkább csak ezt folytattam, de tegnap elkezdtem egy újat, annak még nincs címe. Kedvem támadt megosztani veletek, így itt is van:

Címesincs szöveg:

    Az egész életem gyökerestől fordult a tetejére, mikor ő elutazott. Megígérte, hogy levelezünk, mindennap telefonál, és hogy néha hazajön... a szokásos dumák, amikkel teletömik egy fiatal lány fejét, amikor kisétálnak az életünkből. Én tényleg... mindennap írtam egy levelet, de végül csak egy cipősdobozban kötöttek ki, anélkül, hogy elküldtem volna őket a címzettnek.
    Ismét beledobtam egy borítékot az asztalom alatt heverő dobozba. Szomorúan emlékeztem vissza azokra a pillanatokra. A szívem fáj, a mellkasom dübörög, a szememben könnycseppek olvadnak eggyé. Ez mind amiatt az ember amiatt... mind azért, mert egykoron mellettem volt. Mikor kezdtem el elküldetlen leveleket írni? Miért kezdtem el minden éjszaka ugyan azt a tollat fogni és vésni a szavakat egy papírba, mely aztán hanyagul egy dobozba kerül megcímezve? Magam sem tudom. Talán ezt nevezik magánynak, vagy csak egyszerűen azért, mert hiányzik... Az érintése, a szavai, a haja hosszúsága, a szeme szépsége, minden  beleégett az életembe, s aztán egyszer csak kirepült belőle anélkül, hogy megállíthattam volna. Mint egy madár, amit eddig ápoltak, és mikor véletlenül kinyílik a ketrec ajtaja, ő boldogan száll ki belőle az ép szárnyait suhogtatva. 

2 megjegyzés:

  1. Nem volt átverés, megszűnt a Reader, de ez azokat érinti, akik RSS-re feliratkozva olvastak blogokat, satöbbiket. Viszont erre van más hírolvasó is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohhh, akkor elnézést tudatlanságomért, most már tisztában vagyok a dologgal. ^^ Köszönöm szépen!

      Törlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.