2013. július 14., vasárnap

Rólam...

    Üdv mindenkinek, ezt itt a Jackass, én pedig nem más vagyok, mint Keni526, a blog vezetője! Jah, nem, bocsi, téves. Úgy döntöttem, hogy a mai bejegyzés rólam - ki másról? - fog szólni, hiszen lehet, hogy kicsit sok mindent ír(tam)ok ki, de azt hiszem, ezekről még nem beszéltem, szóval azon filózok, hogy írok magamról pár dolgot. Megpróbálom pontokba szedni, de ha kisregényt írok, akkor bocsi >,<". Lehet, hogy nem túl érdekes, sőt, biztos, hogy egy csomó hülyeséget fogok összehordani...

- A szobám tele van macikkal. Mindenhol plüss és más macik hadai esnek a fejemre, amikor kiszedek valami kacatot. ( Egyszer megszámolom, hány macim van)
- Szinte sosem nézek tv-t. Ha valami érdekel, inkább a gépen nézem meg.
- Majdnem hogy bármin képes vagyok elaludni. Az ágyamban sok lom van, néha simán ráfekszek és úgy alszok.
- Kb. 2-3 éve kezdtem sztorikat írni, és szégyelltem magam, mert kicsit több perverzitás volt benne, mint az egy olyan korú lányhoz illik.
- Alexandra - az aktuális sztorim szereplője - a saját vágyaim egyik megtestesítője. Mindig ki akartam próbálni, milyen is egyszerre két fegyverrel ölni akit eléd dobnak. Persze nem halandókat, ilyeneket, és nem is vagyok vérszomjas, vagy gyilkos hajlamú, ne értsetek félre!!!!
- Kaják terén válogatós vagyok. Nagyon. Hmmm.... semmi zöldség a krumplin kívül, főzelékek kilőve, levesek közül nagyon kevés, húsból pedig csak sertés, vagy pedig a csirke mell sütve.
- A sztorikat illetően... Ahogy mondja a mondás, mások szemében a szálkát, sajátban a gerendát sem... Amikor az általam írott történetet olvasom, a legnagyobb hibát sem veszem észre, a többiekében pedig azt is szóvá teszem, ha kihagy egy betűt. - Nem rossz szándékkal! -
- A maci gyűjtési mániám tavaly kezdődött, régebben sosem voltam ennyire fanatikus, inkább csak örültem, ha kapok bármilyen plüsst.
- A komoly dolgokat hajlamos vagyok mindennél komolyabban venni, kivéve ha látszólag elviccelhetem az ügyet.
- Mindent egyedül akarok megoldani, ezért szoktam én lenni a legnagyobb teher az emberek számára.
- Ha választanom kéne egy csilli- villi tízcentis sarkú cipő, és egy csuklószorító között, a csuklószorítót választanám. Van két darab platform cipőm, de még egyszer sem viseltem egyiket sem.
- Szeretem a vámpírokat és a démonokat, meg az ilyen kis gonosz szerzeményeket.
- Mindenből, amit olvasok, látok, ilyenek, kiválasztok magamnak egy vagy két karaktert, és felírom az én kis "hárem" listámra. ( Ne kérdezzétek, rengeteg karakter van)
- Szeretek csoportmunkában dolgozni, ha arra van kedvem. Egyébként is társasági ember vagyok, de ha munkáról van szó, általában parancsolgatós vagyok, ezért néha inkább azt mondom, hogy megoldom egyedül, mert nem akarom, hogy mások megutáljanak.
- Aránylag kockának mondható vagyok, de mostanában nem sokat játszok.
- Szeretek kosárlabdázni, de valamiért az utóbbi időben nem tudok futni, mert akkor nem kapok levegőt. Ezek mellett szeretek focizni és röpizni, valamint sokszor veszek részt atlétika versenyeken, amit helyben szerveznek.
- Általában olyan pólót hordok, ami nálam egy vagy két számmal nagyobb. Ezt tartom kényelmesnek.
- Rengeteg füzetem van, és rengeteg helyen vannak szétszórva. Mindegyikbe folytattam majdnem az összes sztorim - suliban, ilyenek -, így ha egy történetet újra el akarok olvasni, az összeset elő kell keresnem.
- Régen szerettem idézeteket és verseket gyűjteni.
- Néha úgy érzem, hogy egy szívtelen dög vagyok, de legtöbbször hajlamos vagyok nagyon elérzékenyülni.
- (Ezért megfogtok kövezni) Nem izgat sem a divat, sem a smink.
- A kedvenc karakteremhez hasonlóan, amikor hosszú a hajam, felkötve vagy felcsatolva hordom.
- A karaktereim közül sem Zoy-t, sem Edgar-t nem kedvelem, mint olvasó. Inkább Clarkhoz "vonzódom", Daniel egy amolyan " herceg" típus, ami nem a kedvencem, de nem vetem meg, a többiek pedig átlagosak. A pimasz kölyök, akit beleépítek (tettem) egy olyan srác, akit teljes mértékben én álmodtam meg. Nincs ilyen ismerősöm, de viccesnek tartom, ő talán egy olyan karakter, akit ha nem is azért, mert helyes vagy ilyenek, de a viselkedése miatt kedvelem.
- Megint csak az aktuális történetről pár szót - ígérem utána erről többet nem beszélek a mai bejegyzésben - az első szöveg, amit - " Blue Pen Stories" néven gyártottam, majdnem ugyan ezekkel a karakterekkel, egy szerelmes sztorinak indult, a főszál pedig az volt, hogy a démonok feje feleségül akarja venni a főhősnőt, aki mellesleg egy teljesen átlagos lány - itt még csak vámpír vadász sem volt. Az vezetett rá, hogy átírjam az egészet, hogy végül elegem lett a saját karakteremből, már hozzá sem tudtam érni, undorodtam tőle, így kedvem szerint újra írtam.
- Imádom a nyaklánc órákat :3.
- A blogom miatt rengetegszer kiakadok és rengetegszer ugrálok örömömben. Néha igen mélypontra kerülök, nem tom mit kéne csinálnom, hogy visszahozzam a régi látogatottságot...
- Még egyszer sem voltam szerelmes, és még sosem gondoltam úgy fiúra, hogy lehetséges barát jelölt.
- Gyerekkoromban féltem a Vichy -  vmi arckrém - reklámjától, és bebújtam a paplan alá, hogy ne halljam a zenéjét.
- Már két- három éve rászoktam a tejes- forróvizes kávéra.
- Szeretem az olyan teát, amiben van egy kis tej.
- Irigylem az olyan lányokat, akik egyszerre szépek és okosak is.
- Sosem kergettem olyan álmokat, hogy "modell leszek" vagy ilyenek. Én csak bele sem gondoltam, mi akarok lenni. Az iskola választásnál - év elején, pályaválasztás, stb. - bejelöltem az Ügyintéző, Informatika, Kereskedelem és marketing, Vendéglátás és idegenforgalom, Elektrotechnika- elektronika szakokat. Nekem bármelyik megfelel, anyám pedig azt mondta, hogy bármelyiket megtudnám csinálni, bármelyikként el tudna képzelni. Végül informatika szakra megyek.
- Ha minden úgy van, ahogy a beiratkozáskor, akkor csak két lány - én és vki - lesz az osztályban, a többi mind fiú.
- Aranyosnak tartom az alacsony lányokat, és ezt bármikor meg is mondom nekik.
- Szeretem a gyerekeket, de sok időt nem tudnék velük tölteni munka képpen. Egyszer- egyszer elvagyok velük, sőt, imádom őket, de egyébként ezt nem tudnám a munkámként elvégezni.
- Élőben utálom a vér vételkor a vér látványát.
- A hajam nagyon sötét barna, ezért sokan mondják, hogy fekete, amit kifejezetten utálok.
- Egyetlen egy kötelező olvasmányt sem olvastam el a VUK-on kívül.
- Szeretek gyöngyöt fűzni és origamizni.
- Inkább vagyok a "Dolgozó nő" típus, mint az "Otthon ülő anya".
- Mindig van nálam legalább három notesz a suliban, és egy kis táskányi "írós cucc". ez össze van szedve, mindig magammal viszem a suliba :3.
- Nincs különösebben kedvenc színem.
- Szeretem bámulni a holdat és fényképezni a felhőket.
- Nagyon sokszor vétem azt a hibát, hogy kimutatom az érzéseim. Sírok, ütöm az előttem lévő asztalt meg ilyenek. De amikor voltak gyilkos hajlamaim, azt természetesen nem mutattam ki.

Nah, ezután a rengeteg hülyeség után én visszahúzódom folytatni a szövegem. További szép napot, és köszönöm, hogy időt fordítottál az én kis butaságaimra ^^ :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.