2013. július 31., szerda

Badarságok... A mai nap és egy kis része az életemnek

     Tegnap sikeresen befejeztem az első fordításom első fejezetét, szóval most kicsit boldog vagyok.
Egy vagy két bejegyzéssel ezelőtt meséltem róla, hogy Informatika szakra megyek a középiskolában, ez kicsit változott, ugyan is szükséges volt átiratkoznom néhány személyes probléma miatt egy másik iskolába. Ez azt jelenti, hogy - ha nem változik semmi - Közgazdász leszek - bár tudnám, mit csinál egy ilyen... - és irodai munkát fogok végezni - ez mondjuk szerintem jobban illik hozzám, mint egy webmester, annak ellenére, hogy szeretek oldalakat gyártani. Az informatika akkor áll hozzám közelebb, ha azt saját kedvem szerint csinálhatom, mikor olyan érzésem támad, hogy szeretném. Igen, érdekes egy fajtám van, be kell valljam...

    Most újra feljött a szó a HTML- kódokról, mikor anyummal beszélgettünk, szóval megint kicsit érdekelni kezdett. Régebben alkalmaztam már az NVU nevű programot, viszont jobban tetszik, ha magam írhatom le a kódot magát is - nem vagyok Mazochista, de szeretem a nehéz dolgokat. Lehet, hogy majd vezetek róla magamnak füzetet, vagy jegyzeteket, még nem tudom pontosan...
    Meg először egy kis matekot kell gyakorolnom, mert az év végén eléggé lecsúsztam ^^".
Jut fejembe, ti értitek a matekot? Nekem gőzöm sincs róla, mi az, kínai az egész úgy, ahogy van, a mértanról meg ne is beszéljünk...Régebben kedveltem én a matekot, de végül sorra kudarcot vallottam, és nem érdekelt az egész, aztán meg már órán se figyeltem, inkább versetek, történeteket írtam a margóra vagy csak firkáltam. ».«"

Mai kérdések tehát:
Mit csinál egy közgazdász?
Ti értitek a matekot?

Üdv: Keni526

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.