2013. augusztus 23., péntek

Könyvek

Meséltem már, hogy olvasgatom az Ötven Árnyalat triológiát, hát el kell mondjam, hogy nagyon tetszik, már a harmadik kötet végénél járok. Igazán nem is tudok a könyvekről spoiler nélkül beszélni, hogy mikor nevettem fel, vagy ilyenek, de mivel ki akarom adni magamból, így: FIGYELEM! SPOILER!!!!!

Igaz, sok benne az erotika, főleg az első kötetben, amikor is elkezdhetjük megismerni Christian Grey és Anastasia Steele életét, szokásait, személyiségét. Itt kezdődik el kibontakozni a kapcsolatuk, bla bla bla. Igen, unalmas részek kivágva, térjünk a lényegre... Itt azért elgondolkodom, hogy vajon mikor én lebetegedtem, akkor is ilyen kapcsolatokat hoztam össze? Huh, azért az durva lenne... A történet adott: Férfi, nő, találkozás, még több találkozás, sok találkozás, azta! szerelmes vagyok!. Persze milyen jó is lenne, ha ez ilyen egyszerűen történne. De Christian irányításmániás, kötekedős, és hát fura titkot rejtegető ember, Ana pedig makacs, szűzies, és pimasz hölgy, szóval kettőjük találkozása egy ici-picit bonyolult, már attól a pillanattól kezdve, hogy Anastasia Steele beesik - szószerint - Christian irodájába. Aztán elhangzik a listáról felolvasott kérdés "Ön meleg, Mr. Grey? " - vagy valami hasonló - amitől aztán hatalmas röhögőgörcs közepette majdnem elhajítottam a könyvet. Fiatal vagyok, és nem is az erotika miatt olvastam a könyvet, leginkább a benne elrejtett humor, és tanúlság - szerintem ezt nevezhetem annak - vonzott a könyvhöz, hiszen itt van a Férfi, aki azt gondolja magáról, hogy nem érdemli meg a szerelmet, hogy ő rossz, és itt van a nő, aki bele szeret ebbe a hím nemű gőz mozdonyba - ennek meg lesz az indoklása, ha elolvassuk a könyvet - és próbálja segíteni, vezetgetni az úton, ami mindkettőjüknek még ismeretlen.
Huh, a második kötet... Istenem, annál röhögtem a legtöbbet. El lehet képzelni: Hason fekve, betakarózva az éjszaka közepén olvasom a könyvet, és megszakadok a nevetéstől. Nagyon jó poénok sülnek el, ráadásul Mr. Grey és Ana között történik egy kis apróság, ami annyira de annyira cukkkkkiiiiiiiiiiiiiiii *.*. *Fangirl sikoly* Jahj, istenem az nagyon aranyos volt. Jahj... *Sóhajtozik* nem is tudom, mit tudnék mondani a könyvről... Nem jut eszembe semmi, amit eltudnék mondani, mert annyira élveztem, szóval... OLVASSÁTOK EL. Lehet, hogy az eleje kicsit döcögős, meg az erotika az 18+-os, de... azt a néhány részt kilehet bírni, és megéri. A harmadik kötettel szintén úgy vagyok, hogy nagyon élvez(t)em, de mesélni nem tudok róla. Sok dolog történik, van benne veszekedés, veszély, meg minden. Az Ötven Árnyalat triológia azt hiszem a kedvenceim között foglalja el helyét, és őszintén szólva, örülök, hogy nem hallgattam szegény gyermekkönyvtáros ismerősömre (mondhatom így), aki azt mondta, hogy "Majd ráérsz öt év múlva elolvasni" - ami azt jelentené, hogy húsz évesen... Nah, az azért durva lett volna. Nem bírtam addig várni, főleg úgy, hogy piszkálta a csőröm, de nem bántam meg.
Idő közben töltöttem le pár újat, szóval ismét frissítve lesz az "el tudom küldeni" lista, meg az olvasandó könyveim listája is. Egyelőre dolgozom rajta, hogy előkeressem azt a bejegyzést, amelyikben ez a lista szerepel, hogy kihúzhassam a könyveket és újakat írhassak fel. Ennek csinálok majd külön oldalt.
Ha van bármi ötletetek, vagy tippetek arra, mit olvassak, szívesen várom őket. ^^ Ha pedig könyvet tudtok küldeni, azt is tegyétek meg! :))
Jó éjszakát/reggelt/délutánt/estét/napot meg szépnaposjóestét kíván Mitsuko :)...

UI.: Az utóbbi időben sokat lógok Skype-on, és szeretem is, szóval ha bárki szeretne velem írkálni, nyugodtan vegyen fel: (régi már, de ezt használom, mert már hozzászoktam) iillertiger_keni526 .

2 megjegyzés:

  1. Őszintén bevallom, hogy nem bírtam elolvasni ezt a könyvet. Az első pár oldal után hatványozottan nőtt az átugrott lapok száma, ennek dacára egyre több és több szent sz@rt, szent tehenet, basszantyút és hasonlót találtam, és hiába lapoztam az izgisnek remélt részekhez, csalódtam. Nem tudom, miért. Nem kötött le. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi. :)) Igen, elég sok ilyen rész volt benne... Sajnálattal hallom, de örülök neki, hogy megosztottad velem a véleményed :)

      Törlés

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.