2013. augusztus 14., szerda

Heti bajaim

A héten sok dolgot beterveztem, csináltam és még fogok is.
Többek között kivégeztem az Ötven árnyalat triológia első könyvét és kifejezetten tetszett. Nem beszélve az "erotikus" részekről, - ezt a részt inkább hagyjuk - de tetszett az Anastasia és Christian között lejátszódó beszélgetés, a humoros és szemtelen e-mailek. Eleinte kissé zavart Mr. Grey személyisége, valahogy éreztem, hogy a kis bevásárlása nem volt véletlen, de a végére egészen megkedveltem - és úgy tűnik, nem csak én.

Ismerősöm küldött nekem pár új dalt, így most egész jól elvagyok... Megkedveltem a Leander Risinget, meg  Rómeó Vérziket, hallgattam egy számot - Killing me, killing you - a Sentenced-től, és most rávagyok kattanva a Rómeó vérzik - A dalnak vége és a Nekem kell című számokra.

Közben rohamosan gyűjtögetnék további könyveket - mintha nem lenne elég... még így sem olvastam végig azt, amit akartam - de egyelőre nem sok olyat találok, amit le tudnék tölteni, vagy ami nem ezoterikus.

Folyamatosan dolgozgatok a történeteken és a novellán. Lefordítom a heti manga fejezetet, és gondolkozok a következő bejegyzésemen. Azt hiszem írok magamról egy keveset, bár eddig is magamról írtam, szóval ez nem olyan meglepő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.