2013. augusztus 25., vasárnap

Díjat kaptam! *.*

Jaj, most eszembe jutott ez a dal:


Nem mintha nekem nem kéne a díj... Dehogy is! Nagyon nagyon nagyon örülök neki, hiszen ez meglepetésként ért. Köszönöm szépen, Névtelen Senki :).






Feladataim:

1., Ha megkaptad, készíts bejegyzést és tedd ki a blogodra!
2., Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3., Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4., Egytől egyig át kell másolnod, kivéve a válaszokat!
5., A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, de többször is megkaphatod!)

Kérdések:

1., Mi a keresztneved, hogyan becéznek? - Enikő, Encsi (család), Enci, Eni. Ha anyum dühös Enikő Anna

2., Melyik dalon tudsz igazán sírni? - Hangulattól függ. Nem igazán sírok dalokon...

3., Félsz a sötétben? - Nem, kifejezetten szeretem. Főleg ha a szabadban lehetek, de itthon is jól el vagyok.

4., Szerelmes vagy valakibe? - Nem, jelenleg nem érzek így senki iránt.

5., Gondolatban öltél már meg valakit? - Igen, régen tömeggyilkos voltam gondolatban, ma már nem süllyedek le arra a szintre, hogy bárkit is meggyilkoljak.

6., Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelent? - Száz százalékosan átlagos nap. Max jót röhögök, amikor valaki mást ijesztgetek, de azt más napokon is megteszem...

7., Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem mondasz el? - Igen, rengeteg.

8., Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel? - Nem, én egyik zenémet sem érzem cikinek mások előtt. Nem izgat túlságosan... Ha tetszik nekik, hallgatják velem, ha nem, akkor pedig nem muszáj ^^.

9., Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál? - Nem emlékszem, most viszont határozottan utálom őket... Bár a vérvételen - nem is olyan rég - sírva fakadtam, mert nagyon szarul vették a vért, ami elég kínos.

10., Mit tennél, ha hirtelen híres lennél? - Kiborulnék és vissza akarnék változni átlag emberré. Nem akarok híres lenni, hogy minden lépésem és lélegzet vételem figyeljék!!! Ezt határozottan NEM!

11., Szoktál álmodozni? - Persze! Leginkább arról, hogyan folytassam mind a húsz sztorim, hogyan kezdjek újat, vagy alakítsak át egy régit. De azért arról is, mit kéne ennem... Nem vagyok túl álmodozós, inkább a valóság izgat.

12., Járnál Chace Crawforddal? - Hát... Izé... Elnézésüket kérem hölgyeim és uraim, de... Ki az a Chace Crawford? Nah jó, rá gugliuztam... A kinézete... Nekem nem álom pasi, de azért "nem rúgnám ki az ágyamból" - erre rászoktam anyumtól - viszont mivel halvány lila segéd fingom sincs, ki is ez, inkább a kérdést nyitva hagyom.

13., Hány gyereket szeretnél? Fiú/ Lány, neveik? - Oh, hát... A szülést leszámítva szeretnék legalább 2-3-at. Többet nem hiszem. Édes mindegy, mindegyiket nagyon szeretném... Hmmm... Nevek. Ez nagyon függ attól is, ki lesz az apjuk, de ha azokat a neveket kellene mondanom, amik tetszenek... Kiara, Alexandra, Márk, Dániel... Hihi ^^"

14., Adni vagy kapni jobb? - Hát... Miről van szó? Pofonnál határozottan egyik sem.. Utána vagy a kezed sajog, vagy az orcád. De egyébként szerintem mind kettő egyformán jó. :)

15., Titkom? - A titok az titok, nem de bár? ;) Egyébként.. Hmm... *Keres valami apróbb titkot* A közelemben élők nem tudják, hogy elolvastam az Ötven Árnyalat triológiát, ami valljuk be, nem az én korcsoportom.

16., Bakancs lista? - Régebben írtam egyet, de el is dobtam, mert ilyen hülyeségek szerepeltek benne, hogy "Szerelmesnek lenni", meg a többi tipikus tini feladatok az életre. Valami egyénit akarok :3

17., (Ezt véletlen kihagytam) Mi volt a legcikisebb dolog, ami életedben történt veled? - Kosarazás közben az egyik csaj lehúzta a nadrágom / Majdnem betörtem az egyik Kínai bolt ajtaját, mert azt hittem, nem nyílik, utána szólt osztálytársam, hogy Vasárnap van, és ki van rakva a "Zárva" tábla.

Akiknek tovább küldöm:

Titania - Aki már megkapta legalább egyszer, ezért bocsi, de nagyon sokat segítesz nekem, ezért kérlek, fogadd el :) -
Aprócskalány
Just Believe
Szattinak mind2 blogjára :) - Szintén rengeteget segítettél nekem, és nagyon örülök, hogy olvashatom a bejegyzéseid is, hiszen hatalmas mosollyal a képemen tudok sírni. Ez olyan jó érzés. -
Hope Molins


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.