2013. augusztus 25., vasárnap

    Ahogy közeledik a szeptember, az ősz, úgy leszek egyre izgatottabb, és úgy kezdek el egyre jobban félni is. Igaz, már nem izgulok annyira. Leginkább várom. Kíváncsi vagyok az új osztályra, milyen lesz a Fecskeavató, meg ilyenek. És leginkább arra, hogy sikerül- e beilleszkednem. Anélkül, hogy megjátszanám magam.

Kiolvastam még egy könyvet, bár ez most csak egy 210 oldalas, de nagyon tetszett, hiszen rengeteg humor van benne. Sophie Kinsella művéről van szó, melynek címe "Tudsz titkot tartani?". Már régebben elkezdtem olvasni, akkor eltettem, és örülök neki, hogy így döntöttem. Most újra elő került, és jókat kacagtam rajta - már amikor nem szóltak rám, hogy hagyjam abba a vihogást -, élveztem a sztorit. Az elejéről - a repülőn Emma kikottyantja minden titkát, mert fél, hogy meghal - az jut eszembe, hogy tulajdonképpen nem is a repülés a veszélyes, mert levegőben még egy gép sem maradt... Nah, a zuhanás! Attól már lehet fosni! - Viszont eltértem, nagyon eltértem a tárgyról.

Haladgatok a sztorijaimmal, jelenleg több történeten is dolgozok egyszerre, az egyik pedig egy novella, amit a versenyre szeretnék beküldeni, bár nekem nem tetszik annyira, szóval lehetséges, hogy ezt az egészet előlről kezdem... Valami olyannal, ami az enyém... amit a saját szívemből írok, ahogy azt eddig is tettem néhány bejegyzésnél. Bár... Még nem vagyok benne száz százalékig biztos, hogy sikerül, de ha már most feladom, gyáva nyúl leszek, nem igaz? ^^

Hmm... Nem is tudom, miről akartam még írni. Arra viszont rájöttem, hogy még mindig nem tudom, mit csinál egy Közgazdász... Tényleg. Ha elkezdem a sulit, nem tudom, mennyire lesz időm a blogra, és a történeteimre... Van egy csomó cuccom, amibe tudom írni a folytatást kézzel, amiről tudjuk, hogy nem túl haladós, de igyekszem mindent rendesen csinálni. A legrizikósabb az első pár hét/ hónap lesz, a beilleszkedés, ilyenek, de még nem tudom pontosan. Próbálok majd információt sziporkáztatni, remélhetőleg nem lesz nagyon sokkal másabb, mint eddig. Max nem lógok majd egész délelőtt itt. ^^

A nyaramról így a vége fele... Megjegyezném, kissé ki vagyok bukva, mert alig ettem dinnyét :(. Egyébként mozgalmas volt, sokat lógtam a haverokkal, egyébként pedig itthon is volt elfoglaltságom - ide- oda rohangásztam egyik boltból a másikba - bár pihenni nem érzem, hogy kipihentem magam. Talán majd máskor - álmodik a nyomor. Sokat írtam és van egy- két ember, akiket jobban megismertem, úgy hogy élveztem az időt, meg így a vége fele olvasni is többet olvastam, szal' kijelenthetem, hogy jó volt a nyaram. Remélem a tiétek is. Nem akartok róla mesélni? ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.