2013. augusztus 5., hétfő

Augusztusi felhők...

    Bárhogy is tépkedem a hajam, lassan itt a szeptember, "itt van az ősz, itt van újra..." és lassan elkezdődik az új iskolában az új életem. Szerencsére, mivel nem vallásos suliba fogok járni, továbbra is hordhatom a halálfejes felsőm, meg ilyenek, szóval most kicsit megnyugodtam. Inkább az izgat, hogy mivel nem tudok róla, hogy bárki is jelentkezne Közgazdaság szakra az osztályomból, így azt hiszem teljesen egyedül leszek majd... Így kicsit nehéz lesz megtalálni az osztályt, meg a tantermet... ha legalább ketten lennénk, az már is sokkal jobb lenne, akkor bíznék magamban... Emiatt nagyon fogok izgulni, hajlamos vagyok eltévedni a legegyszerűbb helyeken is. Úgy érzem, ez egy Impossible* küldetés lesz...

Ami a leges legrosszabb abban, hogy mindjárt vége a nyárnak, hogy én még NEM ETTEM DINNYÉT!!!! Ezt a szentség törést egyszerűen nem vagyok képes elviselni... *Depressziós*

Minden esetre én várom az őszt... Nem csak a suli miatt, én magát az évszakot is imádom. Meg ilyenkor rengeteg képet tudok készíteni. Gyönyörű a természet, meg minden, és a közérzetem is jobb... Nem is beszélve arról, hogy akkor van a névnapom és a szülinapom.

 Találtam egy dalt, ami nagyon tetszett - most épp lyukasra hallgatom -, a címe Impossible, és James Arthur énekli. Nem csak a dallama, de a szövege is magával ragadott. Egyszerűen zseniálissz. :3
Nah meg találtam pár dalt, amit már egy jó ideje kerestem, még pedig kiderült, hogy mindegyik Breaking Benjamin. Olyan jóóóóók *.*

Egyébként ha bárki olvas mangát, annak jelzem, hogy az Anime Hunter beindult, és lassacskán kerülnek fel a fejezetek. Folyamatosan bővül a kínálat, ha jól tudom ma pl. a Deadman Wonderland első fejezete kerül fel. Szerdánként lesz fent az, aminek a szövegét én fordítom, a Watashi ni xx Shinasai, és csütörtökön/ pénteken pedig a Shaman King. Eddig ezek várhatóak, a Shaman King mangájának első fejezete már fent is van, mindenkit várunk szeretettel ^^.

Azt hiszem ennyi lenne ez a bejegyzés. Hamarosan hozom a Negyedik fejezetet, aminek címe "Harc a baráttal, vagy háború az életért?" . Remélem tetszeni fog, ebben a fejezetben még nem írtam leírást, és még az ötödikben sem lesz, a hatodikban már kijavítom a hibát, és nem csak párbeszéd lesz - de az is lesz bőven - hanem külső jellemzés, terepek leírása ^^. 


*Impossible - Lehetetlen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.