2013. november 3., vasárnap

Mostanában igen sok dolgom volt, van és még lesz is.

Egy hete meg tudtam, hogy asztmás vagyok, bár ez nem rendes asztma, csak terhelésre jön elő. A doki jó fej, kedves, aranyos, és megmondja, mi a bajom, nem dumál mellé. Hétfőn szóltak, hogy van egy lyuk a szívem balpitvari ösvényén, de az nem számít túl sokat. Egyébként semmi probléme :)

Sok, nem, nem is... Rengeteg sztori ötletem van, de csak egyet sikerült elkezdenem. A BPS - ez még mindig szörnyű névvel rendelkezik - most hanyagolva van, egy részt nem tudom, hogy folytassam, más részt pedig nem is nagyon van rá időm sem, és meg kéne változtatni - már megint xD.

Időközben olvasgatok, most rákaptam az Angyali Vadász sorozatra, ami határozottan elnyerte a tetszésem. *.*
Imádom a karakterek személyiségeit, ahogy a külsőt és a belsőt, az érzéseket leírja, a poénokat, egyszerűen mindent! Majd írok róla - talán -, ha végeztem, egyelőre inkább csak olvasom. De tudom ajánlani mindenkinek Nalini Singh könyveit, amiket eddig befaltam, azok rettentő jók voltak.

Nah... Azt hiszem, jah, nem.
Aki játszik League of Legendssel, - azt hiszem tudjátok, miről beszélek - és szeretnének velem együtt játszani egyszer- kétszer, nyugodtan vegyenek fel EgoPrincess vagy Panda526 néven barátnak, és majd ledumáljuk. Egyébként igen béna vagyok, szóval ne várjatok tőlem túl sokat, de játszani szeretek :3.

Most már tényleg ennyi, húzok elfele, írom a sztorit, aztán kiolvasom az angol könyvet, és tanulok. Helyzetjelentésünket hallhatták.

Am érdekel valakit a történet? Igen bénuska, de nekem tetszik (eddig) és gondoltam megkérdezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.