2013. október 12., szombat

Üdv ^^.

Nagyon- nagyon régen jártam már itt, aminek az lett a következménye, hogy meglepetésként ért a 3300 látogató - és annál picivel több -, mely számomra hatalmas nagy öröm. Az utóbbi időben csak ötletelgettem, tervezgettem sztorikat, leginkább verseket írtam, és a barátommal skypeoltam, viszont ide nem tévedtem fel.

Nagyon sok minden történt ez alatt az egy- másfél hónap alatt, és ennek nagyon örülök... Annyi mindent tudnék mesélni, hogy már azt sem tudom, mivel kezdjek. Talán szép sorjában kéne kezdenem, viszont annak külön bejegyzése lesz :) Most viszont a kis kincseimet, és a kisebb- nagyobb örömeim osztom meg a bloggal kapcsolatban :).
Kicsit - nagyon - régebben kaptam egy díjat, amit még csak most teszek ki ebben  nagy rohanásban. Köszönöm szépen Bia Joy-nak, nagyon jól esik :).
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj8O8MxZ4AAHblRRFYpu-175H-bzXT9vWvMXVmA4fFa1pdfNQHZactv639S5h10DhZoscsGyLGE2qIEKcrw4POmgKg2xnjk58JOfIEufze7mK1A3TffR7pIG2l43ifII7KGbwI9lr6a01UY/s1600/d%C3%ADj.jpg












A szabályokat már biztosan mindenki ismeri, de azért kiírom, mert így igazságos :)

- 11 dolog magamról
- 11 kérdés megválaszolása
- 11 kérdés írása
- 11 embernek elküldés (ez most kimarad, ezer bocs, megy egy anya medve >,< )

Először is tehát a 11 dolog... Huh, ebből bejegyzést fogok írni XD Ez már a negyedik ilyen díjam, szóval nem nehéz kiszámolni, hogy mennyi mindent meglehet rólam tudni a "Kaptam/Díjaim" oldalon :).

- A névnapom előtt két nappal összejöttem valakivel.
- Rettentő távol lakik, így még egyszer sem találkoztunk, de mindennap beszélünk, és nagyon szeretem.
- Félek, és azt hiszem, felrobbanok, ha eszembe jut egy bizonyos nőszemély.
- Szeretek rajzolni, csak nem éppen tudok.
- Szeretem a gyümölcsök nagy részét, de ha megölnek sem eszek meg semmilyen aszalt gyümölcsöt vagy ehhez hasonló valamit... *Nem merem rá azt mondani, hogy ételt.*
- Az utóbbi időben nagyon megszerettem a szerepjátékot, amelyekben alkotni kell egy karaktert, vagy ilyeneket. Olyan, mintha egy sztorit írnék, viszont van egy társam, és együtt alakítjuk *.*
- Eléggé cinikus, bolondos, komolytalan ember vagyok. - Mindenbe belekötök, és mindenből viccet csinálok.
- Egyszerre két könyvet olvasok - 1et a telefonomon, és 1et rendes könyv formában.
- A legújabb ötletem szöveghez, amit majd szeretnék leírni, könyv formában akarom a kezemben tartani.
- Ha nekiállok önéletrajzot írni, mindig röhögő görcsöm támad, és sosem sikerül befejeznem.
- Ismerősöm elnevezett "EgoPrincess"-nek, azóta ezt a becenevet használom.

11 válasz:

- Hány blogot tervezel? - Ezt mindenképpen szeretném fenntartani, ez a blog életem egyik legfontosabb dolga, egy másik címemen pedig szeretnék indítani egy "EgoPrincess Összes" című blogot.
- Mi ihlette a történeted? - Oh, hát... Sok minden, de az itt megjelentet (BPS - még mindig nem találtam neki jobb címet ) az ihlette, hogy mindig is volt egy olyan énem - erről majd még később írok pár dolgot -, aki olyasmi, mint Alexandra.
- Hány éves vagy? - Most szeptemberben lettem 15 :).
- Mit csinálsz, amikor nem a blogoddal törődsz? - Skypeon dumálok, játszok egy- két játékot, olvasgatok, tanulok, írok, facebookon szerepjátékozok és oldalt vezetek, meg ilyen kis apróságok.
-  Mit gondolsz, hány éves korodig fogsz blogolni? - Fogalmam sincs. Még sosem gondoltam ilyenre.... De remélem jó sokáig :).
- Mik  terveid a jövőre nézve? - Amit leghamarabb csinálni akarok, az nyáron diákmunkából némi pénzt keresni és segíteni anyuméknak... egyébként elvégezni a szakközépet, elmenni két éves tanfolyamra Gyulára webmester vagy vmi ilyesmire, aztán ha elvégeztem, vagy ilyenek, akkor dolgozni, család, barátok, ilyenek. Esetleg szabadidőmben továbbra is irkálni a kis dolgaimat. :)
- Hogyan látod magad tíz év múlva? - Nem tudom... Elképzeléseim szerint ugyan ilyen (vagy még ennél is jobban) kele-kótya, bolondos, idióta csaj lennék, csak 25 éves.
- Hogy érzed magad most? - Köszi, nagyon jól vagyok :). Igaz, az egészségi állapotom kiborító, de szarok az egészre, és jól érzem magam ;)
- Bele szoktad fűzni magad a karaktereidbe? - Oh, nem igazán... Helytelen a fogalmazás: Nem belefűzöm magam... hmm, hogy is mondjam. Kicsit értelmetlen lesz, de csak így tudom írni: Én vagyok a karakter, a karakter pedig én.
- Kit szeretsz a legjobban a blogodban? - MAGAMAT! Hahahaha. Nah de nem... igazából mindenkit szeretek ^^. Egyiket kevésbé, másikat jobban, de mindenkit szeretek.

11 kérdést nem írok, hiszen nem küldöm tovább senkinek :).

Akkor ennyi is volt a díj. Köv téma. Elkezdtem újabb zenéket gyűjteni, rengeteg félét, és találtam egy helyet, ahonnan rengeteg együttes/emberke albuma letölthető:
http://www.mp3boo.com/artists

Tessék benézni, nekem nagyon tetszik a hely.

Nah, a következő bejegyzésem akkor az elmúlt időkben történt dolgokról fog szólni, amit nem tudom, mikor fogok. :) ^^" Addig is rettentő sok puszi, ölelés, maci és happység várjon rátok ;D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.