2013. szeptember 22., vasárnap

Sziasztok :)

Az utóbbi két hétben rengeteg dolog történt velem. Elsőként a névnapom előtt egy nappal (14.én) összejöttem egy sráccal, aminek a hátránya csak annyi, hogy nem itt lakik, szóval távoli a kapcsolatunk. Viszont a hét majdnem mindennapján beszélgetünk Skypeon, meg ilyenek, de azért ez mégis csak más... Meg nem tudom, hogy anyum mit fog szólni hozzá. Szerintetek jó ez így?
Másodszor is... hmm.... Tényleg sok dolog történt, szóval nem is tudom. Jah! Betöltöttem a 15. életévem, szóval következő nyáron már mehetek dolgozni, ha akad munka. Remélem akad :3. Közben facebook-on alakítottunk barátnőmmel egy oldalt, ahova a verseinket tesszük ki, engem /EgoPrincess/ néven találhattok meg:
Dream worlds

Azért örülök neki, hogy megalakult az oldal, mert eddig csak akkor írtam, mikor volt ötletem, most pedig azért keresek ötletet, hogy írhassak. Izgatott vagyok. És felpörögtem.
Egyébként az oldalon leginkább az új verseim, talán 2-3 olyan van, amit régebben írtam, vagy ide is felraktam, a többi mind csak úgy jött, és akkor tettem ki, mikor leírtam.
Csütörtökön lebetegedtem, pénteken ágynak estem, tegnap óta pedig enyhébben, de idegesítő megfázással küszködök, ami határozottan befolyásolja a teljesítményem is. Uh, kicsit durva vagyok xD. Am az év egész jól kezdődött, ahhoz képest, hogy nem sokat tanultam, eddig csak négyeseim és ötöseim vannak, meg van két tantárgy, amiből pluszt és minuszt kapunk, és majd abból lesz jegy, de azzal nem tudom, hogy állok. A szakma tárgyak egyikéből, és irodalomból kedden írunk, egyébként nem tudok más dogáról, de föciból, fizikából és kémiából bármikor feleltethetnek. Angolból is szoktunk írni kisebb szódogákat, de azt mindig megbeszéljük előre. Szóval egyelőre nincs okom aggodalomra.

Időközben az égvilágon semmit nem haladtam a sztorikkal, de tervezgetem, hogy pár részt újra írok, több leírást teszek bele és talán csökkentem, vagy növelem az oldalak számát az itt "megjelent" történetnek. Nem tudom még pontosan. Elég könnyű dolga van főhősnőnknek, csak megy, gyilkol, kész. Aztán csak megy, megfenyegetik, gyilkol, és vége. Ennyi. És bár a fejezetek elején, vagy a közepe fele mindig próbálom húzósabb, nehezebb küldetések elé állítani, a végére még is túlságosan leegyszerűsítem a dolgot. Szóval ezen még csiszolnom kell, de majd meglátjuk. Egyébként van egy teljesen új ötletem, ma reggel találtam ki, de még nem mondok semmit. Egyszerre nagyon sok dolgon gondolkozom, ezért nem biztos, hogy meg is írom a sztorit. De már nagyon várom, hogy tényleg elkezdem-e.

Időközben, mikor akad időm, akkor olvasgatok egy újabb könyvet - én sajna nem vehetem meg őket, szóval csak abból gazdálkodok, amim le van töltve -, aminek címe Felejthetetlen csók, írója pedig Teresa Medeiros. Eddig egészen tetszik a sztori, kicsit régebben játszódik, és nem is azt mondanám, hogy humoros, inkább komoly, de még így is elnyerte a tetszésem. Szeretem, mert alapból egy kavarodás miatt került össze a két "főszereplő" - azt hiszem hívhatom így őket -, és hát elég érdekes lesz a végkifejlet - voltam olyan türelmetlen, és beleolvastam. Ne szidjatok le, nagyon kíváncsi voltam >,<.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.