2013. március 25., hétfő

Vélemények..


    Első blogbejegyzésnek nem szeretném a már unalmas "Üdv a blogon ez az első bejegyzés, remélem rendszeres olvasóim lesztek" című fejezetet kezdeni. Őszintén szólva ez a blog rólam fog szólni - a kis egoista, miért nem naplót ír, ha magáról akar nyávogni? - viszont lesznek érdekesebb - oh, van nálam érdekesebb dolog.. Ez szíven szúrt.. - bejegyzések is, persze attól függően, éppen mit lelek. Nem szeretek témát keresgélni, ha van, írok, ha nincs, nem írok, ilyen egyszerű az egész.
    Néhány fontos infó rólam, mielőtt belekezdünk ebbe az egészbe:
- szeretem az animéket és mangákat.. - Jó, ezzel végeztem is, elvesztettem minden olvasómat.. se baj, talán még meglátogatja majd vki a blogot. - .. és nem szeretem, ha bármivel piszkálnak ezért..
- szeretek "verseket" és történeteket írni.
- az életemben mindig találok valami problémát, ezért folyamatosan kiakadok, ha nem olyan közösségben vagyok, ami eltudja terelni a figyelmemet - más szóval sokat fogok a blogon nyavajogni arról, milyen sz*ar életem van -, tehát sokat vagyok depis..
- mindenből viccet csinálok. amiből nem, azt pedig túl komolyan veszem.
- a csillagjegyem szűz, de a horoszkóp azt ír, amit akar, ugyanis nem hiszek benne, jah, és semmi sem igaz rám, amit írnak benne.
- mindig próbálok mindenkinek segíteni úgy, hogy közben senkit se bántsak meg, ezért rengeteg teher van rajtam.. - más szóval túl gyenge vagyok - és nem mindig sikerül..

Asszem ennyi volt az, ami fontos volt.. na jó, bocsi, ez még sem volt mind fontos, de talán találtál vmit, ami érdekelt.

------------------------     ---------------------------     ------------------------     ----------------------
    A bejegyzés címe "Vélemények", ez azért van, mert szeretek dolgokról véleményt mondani -ami sajnos a végére átszokott váltani kritikába, de mindegy - ezért sok ilyen "poszt" lesz, amiben ilyenekről beszélek.. Sokszor embereket kritizálok, van, amikor csak tulajdonságot, de van amikor valami teljesen mást. Leginkább olvasott könyvekről akartam kritikát írni, de valahogy sosem sikerült, így inkább feladtam, és mostanában már magamat kritizálom. Elég keményen.. - Nem vagyok mazochista, nehogy ezt higgyétek.. - viszont ma még nem fogok ilyen dologról beszélni, mert még nincs ötletem, ma mit kritizáljak magamban, az emberekben, vagy egyáltalán bármiben..

~~~ Utóirat: Tavaszt akarook!!!!!! Mi az már, hogy mindjárt itt a húsvét, és most havazik?!~~~

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A kép erről az oldalról származik:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.