2013. december 16., hétfő

Hírek...

Sziasztok...

Ma valami olyasmire jutottam, ami kicsit érzékenyen érint engem is, remélem egyes olvasóimat is, de őket ne annyira, hogy emiatt bánkódjanak...

A blog, amit jelenleg olvasnak, olvastok, kis időre szünetel, talán be is zár... Nem, nem törlöm, rengeteg olyan dolog van itt, ami a szívemhez nőtt, nem akarom elveszíteni...
Egy jó ideje már nem sikerült frisset írnom, a történeteimmel sem foglalkoztam komolyabban, inkább könyveket bújtam, tanulgattam, és a sulis dolgokat, ünnepeket meg ilyeneket intéztem, azt, amiben tudtam segíteni. Mostanában inkább szakkörökre járok, osztálytársamat tanítom, intézem az ötven óra közszolgálatot. Néha, egy- egy szünetben firkantgatok fel dolgokat, de hosszabb terjedelmű szöveg nem születik, említésre még nem érdemes. A blog jelenleg élettelenségről árulkodik, és egy jó ideig - sajnálatomra - nem is tehet mást...
Persze szövögetek terveket, rendezgetem a gondolataim, és előbb- utóbb addig is eljutok majd, hogy gépre, és papírra vessem őket, megosszam, miután már úgy érzem, a lehető legjobbat kihoztam magamból azzal kapcsolatban.

Minden esetre, a nyári foglalatoskodásom meghozta gyümölcsét... Míg hobbiból írtam, megtanultam rendesen fogalmazni a segítségetekkel , így az osztályból én voltam az egyik a kettőből, akit a tanár kiemelt, hogy gyönyörűen fogalmazott, és hogy nagyon tetszett, ahogy írtam. Ezt köszönöm nektek, és nagyon nagyon remélem, hogy ha nem is rögtön januárban, vagy később, de nyáron mindenképpen találkozunk, beszélgetünk.

Kicsit dolgozgattam a Google+ profilomon, azt hiszem, egyre többet fogom használni, és ha bármi történik, ott megtalálhatjátok. Legalábbis, ha megtanulom kezelni, de szerintem nem lesz nehéz. Ja, és még valami... Hidoi Fushigi vagy iillertiger@gmail.com keresésre kidob a listán, szóval megkereshettek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szia!

Örülök, hogy véleményezed a bejegyzésem, ugyanis ezzel visszajelzést adsz arról, hogy írjak-e erről a témáról, vagy nem. :)
Nyugodtan írd le a véleményed, bármi is az, korlátozni nem akarlak, amúgy sem tudnálak, az már a te dolgod, hogy hogyan nyilvánulsz meg.